Publikácia Topografia hudby               klasicizmu na Slovensku           je prácou primárne pramenného charakteru a u nás prvou svojho           druhu.           V celom rozsahu totiž vychádza z údajov kanonických vizitácií.           Ich           výnimočná historická hodnota spočíva v tom, že uvádzané fakty           sú verifikované           a teda hodnoverné. Práca má 3-dielne členenie. Prvý diel,           štúdiový, je           analyticko-hodnotiaci, druhý, pramenný, obsahuje údaje z viac           ako           1 620 vizitácií (1 650 mien hudobníkov, 1 670 informácií           o organoch a inštrumentároch chórov a súbor dosiaľ neznámych           inventárov hudobnín). Tretí diel tvoria registre potrebné pre           operatívne           využívanie pramennej databázy. Predkladaná práca ponúka nový           obraz hudobnej           siete doby klasicizmu na Slovensku, vypovedá o jej           profilovateľoch           a premenách repertoáru. Asi najpríťažlivejší pre verejnosť je           prvý           celoplošný obraz siete organov doby. Publikácia je zavŕšením           predchádzajúcich           syntéz D. Múdrej. Má ambíciu stať sa základom ďalšej generácie           syntéz           a tiež základom dejín špecializovaných na hudbu           rímskokatolíckej cirkvi na           Slovensku približne v rokoch 1760 – 1830.
Publikácia sa predáva ako 3-zväzková trilógia v krásnom kazetovom obale.
Kniha získala Prémiu Literárneho fondu za vedeckú a odbornú literatúru za rok 2019.
Recenzenti: 
Prof. PhDr. Marta Hulková, CSc.
Prof. ThDr. Rastislav Adamko, PhD.