25.11.2024 - meniny má Katarína

Podnik a podnikanie III. – Strategická komunikácia

Počet hlasov (0)

Kassay,Štefan

ISBN: 978-80-224-1134-9

Vydavateľstvo: VEDA
Rok vydania: 2010
Počet strán: 804
Väzba: Tvrdá
Formát: 230x302mm
Hmotnosť: 3400 g
Dostupnosť: Na sklade
E-shop cena s DPH: 82,50
Bežná cena s DPH: 110,00 €

Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, vrcholných a stredných manažérov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky aj účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Je užitočná pre odborníkov v rozličných oblastiach, pretože jej zjednocujúcim aspektom je riadenie ako disciplína univerzálneho významu.

Podnik a podnikanie III. – Strategická komunikácia
sa člení na 4 časti:

1. časť
Teória komunikácie a jej využitie v podnikovej praxi

2. časť
Komponenty viacprierezovej komunikácie

3. časť
Vybrané metódy výskumu trhu

4. časť
Starostlivosť o zákazníka

K tomuto titulu nie je recenzia.


Náš eshop používa k poskytovaniu služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto eshopu s tým súhlasíte.
Viac informácií